
Praktisk info til vores CREW
For at være frivillig ved Classic Race Aarhus skal du:
Være fyldt 18 år – (dog 16 år og opefter – hvis du er i følgeskab med en voksen på vagterne og ikke har vagter der involverer servering eller håndtering af alkohol)
Have en gyldig e-mailadresse og telefonnummer
Kunne arbejde minimum 12-16 timer i forbindelse med eventen
Nogle hold kræver at man kan tage flere timer – dette vil kunne læses ved tilmelding til holdet.

Som frivillig får du
Ud over at du bliver en del af et fantastisk fællesskab og muligheden for livslange relationer – følger der selvfølgelig også andet med, når du tilmelder dig vores Classic Race CREW:
1-2 x poloshirt(s) afhængig af hvor mange vagttimer du tager.
Arbejder du 17 timer eller derover får du udleveret 2 poloshirts
1 x årets kasket
CREW-armbånd til alle 3 dage på eventen
Adgang til vores CREW madtelt – Pitstop
Måltider tildeles i forbindelse med dine vagttimer
En genanvendelig drikkedunk
Denne kan fyldes op på vores vandposter
En nøglekæde med en CREW-guide (med praktiske informationer)
Invitationer til diverse CREW-arrangementer i løbet af året
Invitation til CREW-hyggeaften lørdag under eventen
Invitation til årets takkefest (forudsat du har været fremmødt til dine vagter)

Udlevering af armbånd og arbejdstøj: CREW Tjek-ind
CREW tjek-ind er placeret foran hovedindgangen uden for pladsen, og det er her, du henter dit CREW-tøj samt armbånd osv. Dette skal afhentes inden din vagt begynder – så planlæg derfor at komme dagen før eller i god tid før vagten starter – så du ikke kommer for sent til vagtstart. Nedenstående tidsrum viser hvornår du kan hente dine ting. Du kan som udgangspunkt kun hente dine egne ting og skal vise sygesikring eller anden form for ID, når du afhenter tingene. Hvis du skal afhente for et familiemedlem eller ven eller andet, skal du medbringe vedkommendes ID.
Åbningstider i CREW tjek-ind i eventugen:
Tirsdag: kl. 15.00 – 20.00
Onsdag Kl. 07.00 – 12.00 og kl. 15.00 – 20.00
Torsdag kl. 07.00 – 12.00 og kl. 15.00 – 20.00
Fredag kl. 07.00 – 18.00
Lørdag kl. 07.00 – 18.00
Søndag kl. 07.00 – 13.00

Uden mad og drikke, dur den frivillige ikke
Du får mad og drikke i forbindelse med dine vagter til Classic Race Aarhus – hvad enten du arbejder før, under eller efter eventen. Dit armbånd giver adgang til Pitstop (vores madtelt til frivillige), og du bruger dine madbilletter og drikkebilletter til at indløse dine måltider samt drikkevarer. Du får udleveret mad og drikkebilletter, når du henter polo og armbånd i vores CREW tjek-ind.
Du kan regne med 1 måltid og 1 drikkevare ca. pr. 4. times påbegyndt arbejde.
Der er altid gratis vandopfyldning og kaffe i forbindelse med dine vagter.
Vi opfordrer til, du altid spiser hjemmefra, uanset hvornår på dagen din vagt ligger. Der kan godt gå noget tid før du får pause, når først du er tiltrådt din vagt.
Det er tilladt at medbringe snacks hjemmefra til eget forbrug, hvis du har en proteinbar, frugt, slik eller andet der kan give dig et skud energi på vagten.

Pitstop
Pitstop er vores frivilligtelt, og det er her, du får dine måltider og drikkevarer i forbindelse med dine vagter.
Pitstop er placeret på Tangkrogen, og her har alle frivillige adgang til i forbindelse med deres vagter ved visning af deres CREW-armbånd.
Alle måltider spises her, og det er også her, vi holder CREW-hyggeaften lørdag aften under eventen. Mere info om dette op til eventen.
Flere formænd holder også til i Pitstop-teltet – som i nogen tilfælde også bruges til briefing eller andet. Dette får du besked om fra dine formænd.

Vagter og opgaver
Når du er blevet tilmeldt et hold, får du tildelt vagter og opgaver af dine formænd. Ligeledes får du vigtige informationer og mødeindkaldelser fra dem også.
Hvis du er i tvivl om, hvem dine formænd er eller ikke kan komme i kontakt med dem kontakt da vores frivillig-mail: frivillig@craa.dk, som bliver besvaret af vores sekretariat, som vil hjælpe dig videre.
Det er også denne mail, du skal bruge, hvis du har generelle spørgsmål til eventen.
Hvis du gerne vil have vagter sammen med din ven/veninde/familiemedlem – skriv da gerne til din formand på forhånd og i god tid, så de kan lave vagtplanen ud fra dette.
Når vagtplanen for dit hold er oprettet – kan du se denne på din profil inde i CREW-portalen: classicracecrew.dk
Husk, at du skal ind og acceptere dine vagter, når vagtplanen udgives.
Har du spørgsmål?
Er der spørgsmål, som du ikke har fået svar på i beskrivelserne om at være frivillig i Classic Race Aarhus? Eller måske har tilmeldingen givet dig udfordringer? – Da er du naturligvis meget velkommen til at kontakte os på en af nedenstående kanaler
E-mail: Frivillig@craa.dk
Tlf.: 8678 2010

Ved du allerede hvad du vil?
Hvis du allerede ved, hvad du gerne vil lave, så kan du finde de frivilligegrupper der mangler folk på knappen herunder.
Tilmeld dig her