
Donation
Classic Race Aarhus donerer overskuddet fra eventen til finansiering af aktiviteter og projekter, der fremmer trafiksikkerheden for børn og unge. Vi støtter både store og små projekter – lokalt, regionalt og nationalt. Beslutning om donationer træffes af fondens bestyrelse.

Hvem kan ansøge?
Organisationer, institutioner (både private og offentlige), skoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, privatpersoner med videre kan ansøge om donationer til at iværksætte konkrete aktiviteter til fremme af børns trafiksikkerhed.
Der kan ikke ansøges til:
- Projekter, som er afholdt.
- Opgaver, som normalt ligger under de kommunale servicebudgetter.
Der kan ansøges én gang om året. Bestyrelsen for fonden vil udvælge det eller de projekter, som man ønsker at støtte ud fra ovennævnte kriterier.

Ansøgning
Ansøgningsfrist: 1. juni 2021
Afgørelse om hvilke projekter der modtager donation vil ske i august/september måned. Der skal benyttes en ansøgningsformular, som enten kan udfyldes online eller downloades og sendes pr. post eller mail.
Ansøgningen sendes med post til:
Classic Race Aarhus Fond, Rudolfgårdsvej 1A, 8260 Viby J eller med e-mail til: donation@craa.dk. Mærk kuvert eller mail: “Donationsgruppen for bedre trafiksikkerhed”.
I tvivlstilfælde kontaktes Classic Race Aarhus:
Tlf: 86 78 20 10 e-mail: donation@craa.dk